Crystal Gimi

Crystal Gimi
(A képre kattintva Aventisz többi művét is elérheted!)

2015. július 2., csütörtök

Szülinapi buli #02 Kritikák...

Halihó!^^ Köszönjük azt a hatalmas születésnapi ajándékot, miszerint szülinapunkkor, tegnap elértük az 5000-es megtekintést! Nagyon hálás vagyok az olvasókörnek, akiket ezentúl így fogok hívni. ;) Most pedig jöjjön a feketeleves! :3











2015. 01. 19.: ITT
"Szia Borbála!

Kezdeném a helyesírásoddal. Rengeteg szóismétléses hibád van és sokszor használsz, olyan szavakat, amiknek teljesen más értelmük van vagy csak nem illenek a szöveg környezetbe. 
A amiket leírsz, viszont többnyire helyesen írod le. Néhol előfordul néhány ékezet hiba más viszont nem igazán.
Engem leginkább a szóismétlések zavartak. Előfordult, hogy például a "volt"-at egymásután legalább ötször leírtad.
Ezekre nagyon figyelj oda és próbálj, minél több szinonímát alkalmazni.
Most jöjjön maga a történet.
Az események gyorsna pörögnek ez jó pont, viszont ebben mégis van probléma. Ami a furcsa dolog az egészben, hogy Flóra körülbelül három napja van a suliban, mikor már rátalál a szerelem Max személyében és rögtön legjobb haverok lesznek a többiekkel. Igazából nem is ismerik egymást, sőt igazából éppen csak a másik nevét tudja, de már mindenki nagyon fontos és értékes a számára. De nem ez a legfurább, hanem az, hogy a lány tiszta természetes dologként fogadja, azt, hogy bekerült egy köztes univerzumban lebegő suliba, amit egy emberből lett sárkány alapított. Flóra pedig, úgy viselkedik, mitha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga.
Aztán furcsa jelenetek számlájára írható a féltékenykedős rész is. Max minek sértődött meg azon, hogy valakivel beszélgetett és nevetgélt a lány? Ezt egyszerűen nem tudtam, hogyan kellene értelmeznem, mert nem történt Flóra és Larry között semmi, még csak nem is flörtöltek. Legalábbis én abban a beszélgetésben nem észleltem ilyesmit.
Összességében a történet számomra nem egy letisztult dolog, amiben logikusan mennek a dolgok. Az egész, olyan volt, mitha egy tíz-tizenegyéves gyerek fantázi világában tennék egy körutazást egy csilli-villi egyszarvúval.
Igazság szerint nekem nem nyerte el a tetszésemet.
Bocsánat, ha esetleg megbántottalak valamivel. Nem állt szándékomban.
Sok sikert a továbbiakban!

Puszil: Glamy"

2015. 05. 26.: ITT
"cím:
Hát először egy átlag naplóra asszociálódtam, aztán a Crystal szó felfogása után rájöttem, hogy bizti van egy csavar a dologban. Ooké, mondtam, és felmentem rá. 
10/10

Első benyomás:
Alapból azért mentem fel, bevallom, mert láttam a Levelezgetős kiírásodat. Akkor olyan vadásszunk minél több díjat kedvemben voltam, és tetszett :) De mostanában csak hullanak rám a DÍJAK, és agyonnyomnak. Uáuááá. Nem lényeg. Mobilon voltam, úgyhogy nem láttam sokat, de már tetszett.
10/11

Fejléc:
Nagyon cuksi! Elsőre Harry Potteres benyomásom volt. Szép a színe, ötletes, stílusos, egy bajom van vele: MI A FRANC AZ A SZÖVEG?! De komolyan. :)
10/9
Design:
Semmi kifogásolható dolog nincs, azokkal a csillámokkal órákig el tudok játszani :3
10/10
Fejezetek:
Te lány! Valami eszméletlen vagy! Imádom! A karakterekkel mind azonosulni tudtam, a helyek wáá, a fogalmazásmód meg úristen. Nagyon jól írsz! Tényleg! És a másik blogomon láthattad, ohgy órákig áradoztam, most ilyen rövidben foglaltam össze. :)
10/223

Összesítés:
50/263 :D"

Ennyi lenne. Köszönöm a kritikákat, és remélem látszik a fejlődés. :) További jó bulizást! Éljünk mi! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonany przez Jill