Crystal Gimi

Crystal Gimi
(A képre kattintva Aventisz többi művét is elérheted!)

2015. július 1., szerda

Egy évesek vagyunk! :D

Sziasztok!
Ki hitte volna, de lehúztunk egymás mellett egy egész évet! :)) Nem hiszed el? Én sem, de csúcsszuper! :3 Pontosan egy évvel ezelőtt hoztam létre ezt a blogot.









Annak idején egy álomból kiindulva veselkedtem neki a történetnek, amiben egy olyan iskolába kerültem, ami kicsit álomszerű és bevásárló központos feeling-ű volt. :) Azelőtt pedig, kisöcsémmel játszottunk olyat, hogy Apa, hazahozott egy pörgettyűt, amin egy sárkány jel volt középen. Nem peonza, és nem is tudom a márkáját, de nagyon szerettük. Azt játszotuk, hogy egyikőnk egy sárkány, Sárkányalföldről, és a másikunk meg ember, aki kapta ezt a pörgettyűt. Képzeletünkben a pörgettyű úgy működött, mint egy csodalámpa: ha kipörgettük, másikunk "előjött belőle" és át tudott vinni a képzeletünk alkotta Sárkányalföldre. Továbbá egy másik álmomban "találkoztam" amolyan keleti sárkányokkal, akik így néznek ki: 
Ebből a három hozzávalóból tevődött össze a Crystal Gimi ötlete. :)
És most pedig, mint mindenki ilyenkor, statisztikázzunk egy kicsit! 
Egy év alatt 4907 oldalmegjelenítést zsebelt be a blog! Nagyon hálás vagyok, köszönöm mindenkinek, a rendszeres olvasóknak, és a pár kattintásra idetévedőknek! Ez nagyon sokat jelent nekem! 
Továbbá 26 bejegyzést tettem közzé, ebből 19 rész, egy novella, az összes többi pedig alkalmi unaloműzés, közérdekű közlemény. :) 
Nagyon köszönöm azt az 52 megjegyzést, amivel kifejeztétek tetszéseteket/nem tetszéseteket, akár mit is, nagyon köszönöm! :')
2 követőm lett, akiknek hálás vagyok az elkötelezésért! Remélem ez a szám, akárcsak a többi, szintén nőni fog! :3
Legvégül pedig köszönöm, hogy részt vesztek a közvélemény kutatásomban! Tudom, hogy rengeteg a borzalmas jelző, akik esetleg olyannal illetnének, jelezzék mit tartanak rossznak, hisz csak akkor fejlődik az ember! ;) És fantasztikus, hogy a 10 borzalmas szavazatot, néggyel így is megelőzi a csúcs szavazat, én irtó hálás vagyok, és örülök, hogy adhatok nektek valamit. :)

Köszönetnyilvánítás:

Igen, sokan nem tudjátok, de nekem a kezdetektől volt egy drága bétám, Francoise Perth, aki minden részemet szorgalmasan javította! Nélküle nem tartanék ott, ahol most, az biztos! Köszönöm szépen a sok munkát! :)
Szeretném minden kedves olvasómnak megköszönni, hogy eddig kitartottak velünk! 

Program:

Ettől a naptól, egy héten keresztül bulizunk! :D 
01: Megtudtad, hogy lehúztunk egy évet együtt, és egész nap mosolyogsz, és vagy ezer kattintással köszöntöd fel a blogot, és vele együtt magadat is, hisz ennek az egésznek már te is része vagy! ;) Ja és ismételgeted, az első képen szereplő tanácsokat! TÍZSZER!!! xD
02: Meglátod az összes kritikát, amit kritika blogok írtak a blogról, és kommentbe, vagy chat-be gyorsan te is írsz egyet! :3
03: Elolvasod a szülinapra írt novellámat, és azt a kis pluszt.
04: Új rész!
05: Végignézed az addigra frissített galériát, és hullatsz pár könnycseppet a meghatottságtól... :3
06: Jelezni fogok, de gyűlés, és nagy chat-paty! ;)
07: Hullák vagyunk, kidőlünk! :))

Remélem tetszett, és Isten éltessen mindenkit! 

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok csajszi! :) ;) Én még nem értem el a blogommal ezt az évszámot, de szeptember elején én is ünnepelhetek :)
    Addig is, örülj a buksidnak :3
    Jó barátnőd,
    Vicky

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, nektek pedig hajrá! :)
    Ölel:
    Anne :3

    VálaszTörlés

Szablon wykonany przez Jill