Crystal Gimi

Crystal Gimi
(A képre kattintva Aventisz többi művét is elérheted!)

2015. július 22., szerda

Örömhír!

Sziasztok! :D
Hatalmas nagy örömmel adom át nektek a vadont új blogot! Aventisz szorgalmas kezeinek munkája a gyönyörű fejléc, amiért örökké hálás leszek, gyönyörű munkát végzett, aranyba kell foglalni! :)) A design alapja Jill-től van, akinek oldalt látható egy fül, amire ha rányomtok, megnyit egy deviantart linket! ;) 








Most nagyon megszenvedtem ezzel a design-al, és a betűszíneket is igazítottan találjátok! Új valamint a chat, és a zenelejátszó is! Köszönöm a taps.... Mi bajotok? Nem tetszik? Jó, tudom, nem hoztam új részt, de nem kell rögtön nekem ugrani! És igen, tudom, hogy vasárnap kilenc napra elutazom, de ne bántsatok! ... Ja, hogy ezt még nem tudtátok? A Balatonra utazunk nyaralni így ne keressetek!  Vicceltem, lesz netem, de a rész szinte tuti kimarad... Addig is nézegessétek a két művész, Aventisz és Jill munkáit a deviantarton! :) 

3 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Tudom nagyon- nagyon megkésve, de elkészült a kért kritikád. Tényleg röstellem! Mindenesetre, itt olvashatod; http://sziszidesign.blogspot.hu/2015/07/kritika-36-crystal-gimi.html

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Köszönök neked mindent, főként, hogy adsz a véleményemre. A válaszaidat megkaptad és itt olvashatod; http://sziszidesign.blogspot.hu/2015/07/kritika-36-crystal-gimi.html
    Illetve azt kihagytam, hogy talán egy chat box-ot beszerezhetnél! ;)
    Puszillak. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia, köszönöm, beszereztem! :) A színeken és a menün még nem változtattam, kis időszűke miatt. Mindenesetre köszönöm a tanácsokat! :)

    VálaszTörlés

Szablon wykonany przez Jill