Crystal Gimi

Crystal Gimi
(A képre kattintva Aventisz többi művét is elérheted!)

2015. június 18., csütörtök

S.O.S.!!! Könyvborítót a blognak!!!!! / Avagy FIGYELEM!!! RAJZPÁLYÁZAT!!!!! ;)


Sziasztok! :)
Talán már említettem, hogy a blogból egyszer könyvet szeretnék, ezért amikor csak látok, rákattanok olyan blogokra, ahol foglalkoznak borító készítéssel. Találtam is egyet, amin ráadásul a rendelés nagyon egyszerű részemről, gyors a munka, a végeredmény pedig valami irtó jó! :D 
Viszont!...






Még így is olvasói segítségeteket kell kérjem! :) 
Ugyanis, a rendeléshez meg kell adni EGY képet... A baj csak az, hogy én ebből TÉNYLEG könyvet akarok írni, és nem akarok az internetről bemásolni egy létező embert, hogy na... most pont ő lesz a főszereplő! 
Egy: Nem akarok senkinek sem belenyúlni a képzeletébe, a szereplő pont olyan, ahogy TE magad elképzelted.
Kettő: Nem fogom egyetlen létező embernek a képét sem belerakni, mert.... (ha majd film lesz belőle oké..) mert az ő képük az ő tulajdonuk, és kész! 
Így maradt, hogy rakjunk be egy saját képet.... :3 
Emlékeztek amikor a saját képeimmel rakosgattam tele a blogom? Azt hiszem, elég volt belőlük annyi!
Vagy szedjünk le a netről?.... NEM! Nem lopunk le a netről egy képet sem, hogy saját borítót készítsünk, egyszerűen NEM!!!
Akkor mi maradt?.... :D 
TI! TI FOGTOK NEKEM RAJZOLNI VALAMIT! :D Ugyanis, nekem az ég világon egy hajszálnyi rajztudásom sincs, még ha belerokkannék se lenne, szóval hirdetek itten mindenkinek aki ezt a cikket olvassa egy rajzpályázatot! :))

Feltételek:
- Lehet egy jól kidolgozott, a fejléchez hasonlító rajz, vagy akár Flóra, vagy egy fontos helyszín, esetleg sárkányok, de! Ha sárkány rajzolásra vetemedsz, csak olyat, és csak is olyat rajzolhatsz, amilyen Crystal!!!
És hasonlókat, más sárkányt nem fogadok el!
- NEM szerelmes regény, szóval se Max és Flóra, se Andrew és Flóra csak ketten ne jelenjenek meg! 
- Lehet, sőt ajánlom, hogy amit rajzoltok, esetleg szerkesszétek meg valamilyen photoshop-al, vagy tudomisén mivel, de rá lehessen rakni egy borítóra!
- Rajzolhatjátok a legtöbb fontos szereplőt is a borítóra egymástól függetlenül, de rátok bízom!
- Ne legyen fekete-fehér, igazodjon a blog színvilágához, szóval leginkább a sötétlilát ajánlom kísérletezésre!
- Ne anime, és ne manga figurákat!

És most annyi szabályt hoztam itt nektek, hogy tudjátok mit? Csináljatok amit akartok, a fantáziátokra bízom, amit engedjetek szabadon! :) Az elkészült alkotásokat facebookra, NEKEM küldjétek! :)) 

És persze... Aki a legszebb, legötletesebb képet küldi, annak a neve rákerül a borítóra, és készítek vele a blogra egy riportot, hogy mi inspirálta az alkotásban. :D 

Jelentkezni Július 18-ig lehet, szóval pontosan egy hónapotok van a rajzok elkészítésére! :) Jó munkát nektek, és előre is köszönöm nektek a segítségeteket! :)
És ha valakit érdekel az oldal, ami borítóival annyira felkeltette az érdeklődésem, az ITT érheti el! :)

2 megjegyzés:

  1. Ha erre a felhívásra érkezik munka, akkor ezt a módszert én is kipróbálom! :D

    VálaszTörlés
  2. Nem ajánlom... Sajnos eddig egyetlen egy ember sem vetemedett arra, hogy küldd nekem valamit, de mindegy... ;)

    VálaszTörlés

Szablon wykonany przez Jill