Crystal Gimi

Crystal Gimi
(A képre kattintva Aventisz többi művét is elérheted!)

2015. június 14., vasárnap

Dorothy blog award+

Emlékeztek? Valakit kihagytam, és nem küldtem vissza neki a díjat, de most... :D most aztán úgy bepótolom, hogy lerepül a fejetek! :D 



Köszönöm a díjat T. Vicky-nek, akinek ezt már rég meg kellett volna tennem, de most teszem. Bocsi!

Vicky kérdései:
1. Ha azt mondom, hogy nincsen Viadal, akkor te mit mondasz rá?
MI BAJOD? MEGKERGÜLTÉL? NEPOFÁZZITTNEKEMÖSSZEMEGVISSZA!!!! :D Persze normális viadal nem is volt, de valahogy így érintett... xD
2. Mit tennél Kőfej helyében a Viadalon?
Azt amit tett. :))
3. Jót tenne az ikrekkel, ha lenne egy kecskéjük?
Szerintem a dolgokon nem változtatna egy cseppet sem. :D
4. Szerinted valaha is összejön a Kőfej-Tasma párosítás? :D
Miért is ne? :) Arra való egy történet, hogy bármi megtörténhessen benne! ;)
5. Mondd el három mondatban, mi a véleményed a blogról!
Elképesztő fejlődés. Irigylésre méltó humor és rajongótábor. Jófej írónő a háttérben. :D
6. Meginnád a történetbeli Domestost? Vagy legalább megkóstolnád? 
Belenyújtanám a nyelvem, de... hagyjuk... xD
7. Szerinted mit csinálhat Fafej a Viadal alatt Hibbanton?
Szorong. Az ikertestvérek között erős telepatikus kapcsolat van. Megbetegedhet a félelemtől...
8. Mi a véleményed a fogalmazásmódról?
Vicces... És annyira laza, és semmibe veszi az írás minden szabályát, hogy sírok, hogy miért szeretik azt annyian... :'D Nem... én egyszerűen képtelen vagyok ennyire nem érdekel módon írni... xD

Remélem jó válaszokat adtam, és még egyszer bocsi a késésért! :) 

U.i.: Holnap új rész!!! Végre... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon wykonany przez Jill